Zajmuję się reklamą, zatem pominę sposób otwarcia działalności od strony formalnej. Wszystkie niezbędne informacje znajdują się w CEiDG. Warto pamiętać, że wpis jest całkowicie bezpłatny, a wszelkie próby uzyskania opłat należy ignorować.
Wiele osób wybiera styczeń, jako miesiąc otwarcia własnego biznesu. Często ma to związek z realizacją postanowień noworocznych. Nie ulega wątpliwości, że im więcej powstaje firm, tym większa konkurencja.
Ważne, by konsekwentnie dążyć do zamierzonego celu. Jeśli w Twojej głowie narodził się pomysł to zacznij działać, wdróż go w życie i realizuj to, co postanowiłeś.
Z pewnością wiesz, że niezwykle istotnym elementem jest stworzenie chwytliwej i niepowtarzalnej nazwy firmy. Namingowi poświęcę inny artykuł – teraz skupię się na równie ważnym znaku graficznym, który sprawi, że firma będzie rozpoznawalna.
Każda firma, która ma być nastawiona na osiągnięcie sukcesu, potrzebuje na start dobrego logo, które pozwoli wzbić się na wyżyny. Dzięki niemu możesz z pełną mocą ruszyć na podbój rynku i walczyć z konkurencją o potencjalnych klientów.
Jeżeli planujesz wdrożyć w życie swój start-up i szukasz kogoś, kto Tobie pomoże to sumiennie wybieraj fachowców, z którymi zamierzasz nawiązać współpracę. Unikaj chałturników, którzy swoje obowiązki wykonują nierzetelnie, wyłącznie z nastawieniem na szybki zysk. Wykonywane w 24 godziny pseudo-logo oraz masowe przyjmowanie zleceń, nie ma prawa być kreatywne i solidnie wykonane. Tworzenie logo to nie wyścigi. Daj grafikowi czas, który pozwoli mu stworzyć coś oryginalnego i nieszablonowego – to on najlepiej wie, ile czasu musi poświęcić, aby obie strony były usatysfakcjonowane efektem końcowym (o ile nie trwa to wiele tygodni).
Jeżeli zależy Ci na naprawdę dobrym znaku graficznym to oprócz czasu, który musisz zapewnić grafikowi na pomysł i jego realizację, nastaw się na koszt rzędu kilkuset złotych. Efektem podejrzanie niskiej ceny może być niska jakość. Czy warto ryzykować?
Masz własną wizję na logo? Doskonale! Koniecznie omów ją z projektantem. Ostatnie słowo zostaw jednak fachowcom, ponieważ może okazać się, że Twój pomysł nie jest tak dobry, jak Ci się wydawało.
Jeżeli masz większy budżet, warto pomyśleć o testach logo. Jest to rzadko praktykowane, ponieważ nie każdy posiada wolne środki na sprawdzenie, jak znak jest odbierany przez konsumentów. Pamiętaj jednak, że to właśnie oni są odbiorcami, osobami płacącymi za Twój produkt czy usługę. To od nich zależy czy zapamiętają Twoją firmę i będą ją polecać. Budowanie wizerunku jest niezwykle istotne już od samego początku – nigdy się nie poddawaj, bo nie osiągniesz tego, czego pragniesz.
Jeżeli szukasz kompetentnych osób, które wskażą Ci drogę w budowaniu własnej firmy, nie czekaj – skontaktuj się z nami. Rozmowa nic nie kosztuje, a dzięki niej możesz dowiedzieć się jak zdobyć rynek oraz zacząć się rozwijać. Już od 12 lat obsługujemy zarówno większe, jak i mniejsze firmy z różnych branż. Co nas wyróżnia? Nie boimy się wyzwań! W naszym portfolio znajdują się zarówno klasyczne projekty papierów, wizytówek, teczek, ulotek, jak i projekty mebli czy elewacji na blok. Pamiętaj, że dobry projekt sprawia, że pozornie zwykłe rzeczy stają się niesamowite.
Nadal masz wątpliwości? Czy Ty aby na pewno chcesz odpalić swój start-up i osiągnąć sukces?
Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji
Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.