Reklama outdoorowa to najprościej mówiąc reklama zewnętrzna. Znajduje się w takim miejscu, by móc dotrzeć do możliwie największego grona odbiorców. Wykorzystuje się w niej symbole i komunikaty, które umożliwią zapamiętanie i identyfikację marki. Do reklam outdoorwych zaliczyć możemy: billboardy, reklama na wiatach przystankowych, słupy reklamowe, siatki wielkoformatowe oraz reklama na pojazdach komunikacji miejskiej (autobusach czy tramwajach).

Projekt graficzny na potrzeby outdooru

 


W prostocie tkwi siła – to stwierdzenie idealnie sprawdza się podczas tworzenia kreacji plakatu reklamowego. Należy pamiętać, że reklama outdoorowa to nie ulotka – oglądamy ją z dużej odległości. Ma ona wyjątkowo szeroki zasięg, bowiem dociera do wszystkich osób, które poruszają się po mieście. Ważne, by zawarte w niej były najważniejsze elementy, łatwe do zapamiętania nawet dla tych osób, widzących ją zaledwie przez kilka sekund. Projekt kampanii outdoorowej musi być więc prosty, czytelny, wręcz minimalistyczny. Dobranie odpowiedniej wielkości napisów, elementów graficznych oraz ich odpowiednie ułożenie,  przyczyni się do skuteczności reklamy.

Dobór nośników reklamowych

 

 

Drugim elementem kampanii reklamowej w przestrzeni miejskiej jest odpowiednie dobranie nośników. Należy odpowiedzieć sobie na pytanie: Kto jest Twoim klientem? Gdzie i czym porusza się Twój klient? Wiedząc powyższe możemy wybrać nośniki, które znajdą się tam, gdzie przebywa Twój klient.

W ramach naszych kompetencji gwarantujemy zaplanowanie skutecznej kampanii, bazując na nośnikach reklamowych rożnych dostawców sieciówek oraz tych mniejszych, regionalnych. Wyróżnić możemy dwa typy kampanii: wizerunkową oraz zasięgową. W zależności od celu, dobierzemy takie nośniki, które pomogą Ci osiągnąć sukces.